Відгук: Автомобіль Ford Mondeo Mk IV седан - Хороший якісний автомобіль американського виробника
Переваги:
керованість, гальма, салон
Недоліки:
шумка, мало електроніки
Автомобіль був проведений в серпні 2006 року, куплений з рук в 2013 році, з пробігом 91000 кілометрів. Дістався В не ідеальному стані, після діагностики замінив тільки стійку стабілізатора і сальник коробки, на майбутнє, рада - замінити передні амортизатори. В іншому все добре. Форд дістався в максимальній комплектації (ДПА), є все, що необхідно для комфортного переміщення водія і пасажирів з однієї точки в іншу. Салон чорного кольору, з якісного, м'якого пластику. При регулюванні сидіння не вистачає автоматики і пам'яті сидінь (можна встановити окремо) тільки в ручну. Коробка - механіка, чіткі перемикання, але ходи довгі. Гальма чіпкі, АБС спрацьовує тоді, коли необхідно. ЄСП так само працює без нарікань. Клімат-контроль без проблем справляється як з охолодженням, так і з обігрівом салону. З посадкою проблемою не виникає. Салон місткий, п'ять чоловік середньої комплекції розмістяться зі зручністю, не заважаючи один одному. До розміру багажника особливих претензій немає, не вистачає тільки додаткових ємностей під мелочевку. Підвіска жестковата, але за рахунок цього керованість на рівні. Всі нерівності дорожнього покриття проковтують, траєкторія руху тримається на будь-яких швидкостях. Єдине нарікання до шумоізоляції. На швидкості вище 100 км / год при розмові доводиться підвищувати голос. Хоча можливо вся справа в шинах, встановлені континенталь преміум контакт (за відгуками шина трохи шумновата). Двигун, двох літрова четвірка, потужністю 146 коней. Витрата в місті при рівномірній їзді не перевищує 10 літрів, на трасі на швидкості до 110 км / год не перевищує 7 літрів.
Переваги:
керованість, гальма, салон
Недоліки:
шумка, мало електроніки
Автомобіль був проведений в серпні 2006 року, куплений з рук в 2013 році, з пробігом 91000 кілометрів. Дістався В не ідеальному стані, після діагностики замінив тільки стійку стабілізатора і сальник коробки, на майбутнє, рада - замінити передні амортизатори. В іншому все добре. Форд дістався в максимальній комплектації (ДПА), є все, що необхідно для комфортного переміщення водія і пасажирів з однієї точки в іншу. Салон чорного кольору, з якісного, м'якого пластику. При регулюванні сидіння не вистачає автоматики і пам'яті сидінь (можна встановити окремо) тільки в ручну. Коробка - механіка, чіткі перемикання, але ходи довгі. Гальма чіпкі, АБС спрацьовує тоді, коли необхідно. ЄСП так само працює без нарікань. Клімат-контроль без проблем справляється як з охолодженням, так і з обігрівом салону. З посадкою проблемою не виникає. Салон місткий, п'ять чоловік середньої комплекції розмістяться зі зручністю, не заважаючи один одному. До розміру багажника особливих претензій немає, не вистачає тільки додаткових ємностей під мелочевку. Підвіска жестковата, але за рахунок цього керованість на рівні. Всі нерівності дорожнього покриття проковтують, траєкторія руху тримається на будь-яких швидкостях. Єдине нарікання до шумоізоляції. На швидкості вище 100 км / год при розмові доводиться підвищувати голос. Хоча можливо вся справа в шинах, встановлені континенталь преміум контакт (за відгуками шина трохи шумновата). Двигун, двох літрова четвірка, потужністю 146 коней. Витрата в місті при рівномірній їзді не перевищує 10 літрів, на трасі на швидкості до 110 км / год не перевищує 7 літрів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий